Otzara solidarioa.pdf

AZAROAK 25

Genero Indarkeriaren Aurkako Egunean familien parte hartze BIKAINA!!!!

Egungo egoera dela eta, aurten ezin izan dugu elkarrekin egun garrantzitsu hau aldarrikatu. Zuek parte hartu ahal izateko “eskolako panela” egitea pentsatu genuen eta izugarrizko erantzuna izan du. Horregatik, sarrera honen bitartez, eskolako familiei eskertu nahi dizuegu egun honetan izandako parte hartzea eta inplikazioa.

Aurretik esan genuen bezala, beste egun garrantzitsu batzuk ere elkarrekin bizi ahal izateko, “eskolako panela” sarreran ipiniko da zuen ekarpenak jasotzeko.

Mil esker gurekin bat egiten jarraitzeagatik.

Excelente participación de las familias en el Día contra la Violencia de Género!!!

Debido a la situación actual, este año no hemos podido reivindicar juntos este importante día. Por eso, decidimos colocar "eskolako panela", para que las familias pudierais participar y ha tenido una excelente respuesta. Por ello, a través de esta publicación, queremos agradecer a todas las familias de la escuela vuestra participación e implicación en este día.

Como ya os comentamos, seguiremos colocando "eskolako panela" en la entrada para recoger vuestras aportaciones en otros días señalados.

Gracias por seguir colaborando con la escuela.